Aamulla heräsin valmiiksi tosi väsyneenä, ei olis tehny mieli nousta ylös varsinkaan kun yöllä heräilin siihen että olin saanu käteni ihme mutkalle ja se oli lörppänä kun ei olis kuulunut muhun ollenkaan, varmaan nukuin jotenkin käden päällä, lisäks olin saanu itteni jotenkin ängettyä sellaseen koloon keskelle sänkyä ja jossain vaiheessa hätkähdin siihen että meinasin pudota sängystä. Pitäisköhän mulla ollu reunat tässä ku ei oo eka kerta ku meinaan tippua sängystä ja pitää tarrata kiinni lakanasta ettei kuuluis ihan hirvee tömähdys ja sattuuhan se tietty aina. Täytyy varmaan ottaa selville mistä johtuu et aina väsyttää ja nukun tuollalailla, ihme että pääsin sitten aamukahvia juomaan ja hesaria selaamaan. Hesarissa ei ollu mitään muuta kun taas jotain surullista. Mä oon tarkotuksella ollu montavuotta aiemmin uutispimennossa koska noi ei oo mitään satuja mitä lehdissä lukee vaan kaikki on ihan oikeesti tapahtunu. Ehkä pitäis jättää lehden lukeminen ettei aamut menis aina pilalle.

Koko päivän on satanu, kävin silti ostoksilla koska en keksi mitään mikä vois piristää, enkä nyt ees jaksa välittää mitä tosta voi olla seurauksena. Heitän nykyään suoraan roskiin noi perintäkirjeet ku en pysty niitä kumminkaan maksamaan. Varmaan joudun viel velkavankeuteen tän sairaudentakia. Ihme että tänään tuntu sellaselta minkä voisin kuvitella että terveestä ihmisestä tuntuu.

Nukun aika paljon, yöunet 10 tuntia ja päivällä ainakin 3 tuntia. Jos pystyisin niin nukkuisin varmaan 3 vuorokautta läpi, niin kauhea stressi.

Sen verran paljastan että mulla ei oo kotia ja oon nuorimman lapseni kanssa sellasessa paikassa jossa on muitakin ihmisiä. Mun lapsi aiotaan sijoittaa ja mun pitää löytää asunto ja kuulemma alkaa käymään kallonkutistajalla ja mennä työkuntoutukseen. Mua vaan pelottaa että kuntoutuksessa on jotain narkkareita tai vankilasta päässeitä mukana ja voisin sanoa että HUI. Pelottaa sellaset vaikka ei kai ne mulle mitään tee mutta jos jätän hesaria lukematta ni ehkä sitte ei niin paljoa pelota.

Tänään ei oo tehny mieli puhua kellekään, ei oo oikeen ruokakaan maistunu....uuvuttaa ja koko elämä tuntuu niin tylsältä. Mun äiti sano etten oo turhaa syntyny ja että mun syntymälläkin on tarkotus. Tietäispä vaan mikä se on se mun syy killua täällä muiden riesana. En mitään itsaria oo hautomassa mut olis kiva jos asiat menis paremmin.

Kesässä on mukavinta noi herneet joita voi ostaa kojuista, ainut haittapuoli on että tulee hirveet ilmavaivat mut väliäkös sillä. Omassa huoneessa ei ketään haittaa : )

Luin tota kauneus&terveys lehteä, mua ei kauneus kiinnosta koska luulen että mitä rumempi niin sitä helpompaa on elämä ja itse en viitti ees meikata ettei mua toljotettais vahingossakaan vaan koitan olla mahdollisimman ruma mutta terveys kumminkin kiinnostaa, on tossa lehdessä kumminkin ihan hyödyllistä luettavaa ja sellasia hemmotteluvinkkejä.