Päivä meni ihan normaalisti, vaikka olinki tosi hyvällä tuulella ni rupes ihan hirveesti tehdä miestä...kiemurtelin sit ittekseni 6 tuntia ku kaikille ei ole kädentaitoja annettu, sit koitin mennä nukkumaan tuossa keskiyöllä ja aattelin että nukahdan ja paskat...hormonit hyrräs ihan hirveesti ja koitin lukea Reginasta naistenunelmia jotka onneks vei ne hetkeks koska siellä on niin huonoja ne stoorit ettei niistä saa mitään irti, paitsi on siel joskus jotain hyviäkin ollu joukossa...ehkä mä oon vaan vähä liian vanha lukee niitä juttuja.

Kello näyttäs olevan 4.47 yöllä...kyllä, aivan oikein ja oon ihan vesiselvä + pirteä ku peipponen jos ne nyt on mitään pirteitä mutta mä oon ihan virkeä kummiski, puol kolme kävin syömässä ompun ku joskus onnistuu nukahtaa jos ei oo maha tyhjä. Muistan ku joskus lapsena iskä meni aina sohvalle ruokalevolle ni samoja geenejä mussa sit varmaan paitsi että tällä kertaa ei tehonnu ollenkaan.
Telkustakaan ei tuu varmaan mitään, voicelta ehkä jotain ku mainostavat että on suomen ainoa joku että tulee aina jotain ni voishan sen uteliaisuutta kurkata...ja jos ei pidä paikkaansa ni siitähän sais rahaa ku ne jäis nalkkiin. Tulee sieltä, hetken piti vaan käydä kanavia läpi ku en oo viel kerenny niitä muuton jälkeen laittaa mihkää järjestykseen.

Mulla on nyt tosi oudosti unirytmi sekasin...tosi ihme juttu kyl