Tosi sekava, mulla heittää taas niin pahasti nupissa etten oo ihan varma että onko mulla ollu tänään hyvä vai huono päivä ja oikeestaan en tiiä mitään nyt. Pahoja pelkotiloja ja sellaisia että haluun vetäytyä mutta tarvisin ihan hirveesti läheisyyttä ja pelkään kaikkea nyt ja täs parina päivänä. Tää mun pää meni ihan sekaisin ku toissapäivänä, muistaakseni vai olikohan sitä ennen niin vedin kännit ja sen jälkeen joku meni pieleen. Oksettanu ja ahdistanut ihan käsittämättömän paljon ja en pysty keskittymään minnekään ja välillä havahdun että oon tuijottanu tuntitolkulla jonnekin missä ei oo mitään katsottavaa. Joku mul näköjään pelaa ku tajuun ettei tää oo normaalia mut tiiän etten voi olla ihan täysin hullu koska en oo nähny mitään pieniä vihreitä miehiä tai kuullu omiani vaikka on jotenki sellanen olo että varmistelen selustaa turhankin tarkkaan. Nukkua en meinaa uskaltaa, en tiiä mitä pelkään mutta jotain ja tulee niin kova ahdistus että hetken päästä itken ihan hysteerisenä ja sit on pakko olla keskellä sänkyä valot päällä ja koittaa lukea vaik kirjaa koska jos pelko saa vallan ni sit mä pelkään pian itteltäni tajun kankaalle. Mul on morkkis ja kamala, mä pidän kaiken vaan sisällä koska vaikka oon sitä pohjasakkaa niin näytän normaalilta ja mulla on normaali koti ja ihan viihtyisän kodikas eikä mikään spurgula.

Mä en tiiä mikä tähän oloon auttaa, aamulla saatan nukkua liian pitkään, iltapäivään asti koska koko päivän oon taistellu itteni ja oloni kanssa niin se vie niin täysin voimat. Lisäksi mä oon surun murtama koska asun nyt ihan yksin vaikka se olis kaikille hyväksi niin mä en osaa ja mua surettaa ku kaikki on niin vaikeeta. Nyt joutuu kauheesti pitää huolta että saa pidettyä ittensä hengissä. Mun on varmaan pakko koittaa josrtain saada apua, edes jutteluapua jos ei muuta voi mut mä luulen etten kohta enää jaksa, mitään.