Kukapa mun jupinoita kamalasti jaksaisi kuunnella, joten aattelin että tänne sitten laitan.

Keväällä tänävuonna siis -08 mulla todettiin kaksisuuntainen mielialahäiriö, olispa todenneet aiemmin.

Mun elämä on ainakin ihan solmussa, koska oon ainakin saanut luottotietoni menetettyä. Välillä iskee ihan älytön shoppailuhimo ja ostelen vaikka viimesillä rahoilla jotain mikä ei oo ihan välttämätöntä enkä välitä yhtään seurauksista. Jos saan rahaa niin sitä voisi olla vaikka kuinka paljon mutta törsään sen kuitenkin parissa päivässä.

Eniten elän omassa haavemaailmassa, niinsanotusti pää pilvissä. En oo kummiskaan narkkari enkä oo kaljaakaan käyttäny muutamaan kuukauteen, tupakkaa kyl menee.

Mä onnistun yleensä pilaamaan kaikki parisuhteet, mulla on tietty lapsia kans.

Jatkan myöhemmin, kohta täytyy mennä käymään suihkussa.