Kävin tänään lääkärillä, tuntu ettei olis jaksanu ees nostaa jalkoja ja että ne painais kun niihin olis laitettu viidenkilon painot ja käsiin kans. Tuntu olo ihan gorillalta vaikka kävelinki ihan fiksunnäkösesti.

Vastaanottomaailmassa huomasin että oon varmaan aika väsynytkin, kun aloin kattella varjomaailmaa.

Varjomaailma on ihan sellanen että näkee vaan erilaisia varjoja, vähän ku kuvittelis ja ne aina häipyy hetkenpäästä.

Muut on huomannu että mun liikkeetkin on hidastunu ja lekuri totes että mun masennuslääkityksen annos on liian pieni. Nyt on Sepram 40 mg, Absenor 300 mg ja Ketipinor 25 mg. Apteekin jälkeen tuntu että nyt oon varmaan ihan oikee hullu ku näin monta tablettia tarvii ottaa.

Läheisten kanssa juttelu piristää hirveesti, hiukan parempi olo vaikka aika uupuneenmasentunu oon vieläki, luulen että johtu ton masislääke annoksen aiemmasta pienentämisestä.

Päätäkin särkee, kauhee stressi...pääsenköhän huomenna sängystä ylös tai jaksankohan. Pakkohan se on, 2 viikon päästä pitäis olla parempi olo.

Täytyy jotenki hommata b-toditus ja päästä jonnekin terapiaan.